תשתיות תקשורת לעסקים הן הגדרה כוללת לכל סוגי התשתיות שנועדו לצרכי חיבור של אמצעי תקשורת שונים בהם נעשה שימוש קבוע ותדיר, ומכאן, החשיבות הרבה הנלווית לתהליך תכנון והקמה של תשתיות התקשורת. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על סוגי התשתיות השונות ועל האופן בו גם אתם תוכלו להבטיח לעצמכם תשתיות תקשורת פונקציונאליות ומהימנות לאורך זמן.

סוגי תשתיות תקשורת

כאשר מדברים על הקמת תשתיות תקשורת לעסק, לארגון או לחברה, מדברים למעשה על מספר סוגים שונים של תשתיות, וביניהן, תשתיות קוויות ואלחוטיות, תשתיות אוטפיות, תשתיות טלפוניה ותשתיות תקשורת מסוג IPVPN. כל אחד מסוגי התשתיות הנ"ל, מאפשר תפעול מיטבי של אמצעי מולטימדיה ותקשורת שונים הנחוצים לצרכי העבודה השוטפת, כאשר תכנון תשתיות תקשורת לעסק, חשוב שייעשה על ידי גוף מקצועי המוסמך לצורך כך, וזאת לנוכח החשיבות הנלווית לתקינות תשתיות התקשורת לאורך זמן.

תכנון נכון של תשתיות תקשורת – כל היתרונות

תכנון נכון של תשתיות התקשורת השונות, יאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הבאים לידי ביטוי בכל אחד מההיבטים הבאים:

  • ייעול תהליכי העבודה הנעשית באמצעי התקשורת השונים
  • חיסכון משמעותי בעלויות התקשורת הנובע מהקטנת העלויות לאורך זמן
  • התאמה מיטבית של אמצעי התקשורת לצרכי בית העסק, הארגון או החברה
  • הימנעות מתקלות חוזרות ונשנות בתפקוד ותפעול אמצעי התקשורת השונים

בשלב זה, נציין שתכנון לקוי של תשתיות התקשורת השונות, עשוי להוביל לתקלות חוזרות ונשנות באמצעי התקשורת השונים בהם נעשה שימוש לצרכי העבודה השוטפת, וכפועל יוצא, לפגוע בתהליכי העבודה ולגרום לנזק כלכלי עבור בית העסק, הארגון או החברה.

תכנון נכון של תשתיות תקשורת – כיצד?

על מנת להבטיח לעצמכם תשתיות תקשורת חזקות ועמידות לאורך זמן, כאלו שיאפשרו לכם ליהנות מתפקוד מיטבי של אמצעי התקשורת השונים, מומלץ לפעול לצרכי הקמת תשתיות תקשורת בהתאם לכל אחת מההמלצות הבאות:

  • הגדירו בצורה המיטבית ביותר את צרכי התקשורת שלכם בהתאם לגודל בית העסק/משרד, מספר העובדים, מספר תחנות העבודה וכדומה.
  • בדקו אמצעי תקשורת שונים שיסייעו לכם לייעל את תהליכי העבודה מצד אחד ולאפשר לכם ליהנות מחיסכון מצטבר בעלויות התקשורת מצד שני.
  • התאימו את כל אמצעי התקשורת הנחוצים לכם לאופי הפעילות העסקית שלכם ולכל אחד מצרכי העבודה השוטפת

מעבר לכל אלו, אנו ממליצים לכם לבחור בקפידה רבה את זהותה של החברה שתתכנן ותקים עבורכם את תשתיות התקשורת הנחוצות לכם, כאשר בחירת החברה חשוב שייעשה בהתאם לקריטריונים הבאים:

  • היקף הניסיון המעשי – מקצועי בכל הנוגע לתכנון תשתיות תקשורת לעסקים
  • התמחות החברה במתן פתרונות תחזוקה לכל סוגי התשתיות
  • היקף שירותי התכנון, ההקמה ופריסת התשתיות המוצעת לכם על ידי החברה
  • פתרונות נקודתיים בתחום אבטחת נתוני מידע

מגלקום – 40 שנות פעילות בתחום תשתיות התקשורת לעסקים

אנחנו בחברת מגלקום, מאפשרים גם לכם ליהנות מ-40 שנות הניסיון העומדות לרשותנו בתחום התכנון, ההקמה והתחזוקה השוטפת של כל סוגי תשתיות התקשורת הנחוצים לעסקים בסביבת העסקים המודרנית. כחברה המובילה את שוק תשתיות התקשורת בישראל, אנו עושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לאורך כל שלבי התכנון וההקמה של מוצרי התשתיות השונים, וכל זאת תוך תכנון מיטבי של התאמת סוגי התשתיות לצרכי בית העסק. מאחורינו, אלפי פרויקטים בסדרי גודל שונים בתחום תשתיות התקשורת, כאשר בין ההתמחות המקצועיות שלנו תוכלו למצוא גם התמחות מיוחדת בתהליכי תכנון והקמה של חדרי תקשורת, וזאת לצד התמחות בתהליכי פיתוח וייצור של מוצרי תשתית ייחודיים כגון: ארונות תקשורת, לוחות ניתוב, התקני תשתיות אופטיות, שקעי קצה ועוד.