נדרשים להתקנת מערכות טלוויזיה במעגל סגור? זה הזמן לדעת הכול על מערכות טמ"ס ופתרונות השירות המוצעים לכם אצלנו בתחום זה.

מערכות טלוויזיה במעגל סגור הן הגדרה כוללת למערכות בתחום מצלמות האבטחה והן מיועדות לצרכי מתן מענה הגנתי והתרעתי. מערכות אלו ידועות בשם הכולל: טמ"ס או באנגלית CCTV (Closed circuit television).

מהי טלוויזיה במעגל סגור?

מערכת מצלמות במעגל סגור היא מערכת צילום סגורה שלמעשה משדרת את התמונות הנקלטות בה לקבוצה מצומצמת ומוגדרת של יעדים, וזאת בניגוד מוחלט למערכת צילום בשידור פתוח בה הצפייה מתאפשרת לכל דורש. חשוב לציין שכאשר מדברים על מערכות מצלמות במעגל סגור, מדברים למעשה על מספר סוגים שונים של מערכות שחלק מהן כולל חיבור לאינטרנט (IP) וחלק מהן הן למעשה מצלמות אנלוגיות. כך או אחרת, המרכיב העיקרי בכל סוגי המצלמות המשמשות לצרכי צפייה במעגל סגור הוא חיישן ה-CCD שלמעשה קולט את האור וממיר אותו לאותות חשמליים המורכבים מפיקסלים המייצגים את התמונה המצולמת בפועל, כאשר האותות החשמליים מוקלטים לאמצעי אחסון נתונים ו/או משודרים מהמצלמה אל ציוד ההקלטה המאפשר צפייה.

מה הם השימושים במערכות טמ"ס?

מצלמות במעגל סגור הן ברוב המקרים מצלמות המשמשות לצרכי אבטחה, אך חשוב לציין שהשימושים במערכות הם מגוונים, כאשר מטרת השימוש במערכות השונות משפיעות באופן ישיר על אופן התקנתן. בין יתר השימושים הנפוצים הנעשים במערכות טמ"ס תוכלו למצוא:

  • צפייה מרחוק בכל הנעשה בשטח המצולם בזמן אמת
  • ראייה מרחבית המאפשרת צפייה ממספר זוויות שונות בו זמנית באובייקט המצולם
  • שליטה וניהול על אירועים בזמן אמת ומרחוק
  • הקלטת אירועים באמצעות צירוף מכשירי הקלטה למערכת המצלמות – שימוש זה נעשה בעיקר לצרכי תיעוד ו/או הרתעה מפני תיעוד

נכון להיום, השימוש במערכות טמ"ס הינו רחב ונפוץ בבתי עסק, בתים פרטיים, מוסדות חינוך, מרחבים ציבוריים, שדות תעופה, מפעלים תעשייתיים וכדומה. יחד עם זאת, חשוב לציין שסוגי המערכות ואופן התקנתן משתנה בהתאם לגודל השטח בהן נעשה שימוש ובהתאם למטרות השימוש בהן

התקנת טלוויזיה במעגל סגור

כפי שציינו לעיל, מערכות טמ"ס הן מערכות הכוללות בתוכן מרכיבים שונים כגון: מצלמות ושרתי הקלטה IP, מערכות הקלטה אנלוגיות DVR, מערכות הקלטה היברידיות המשלבות בין מצלמות אנלוגיות למצלמות IP, שרתי ניהול, מצלמות תרמיות, מצלמות ממונעות (PTZ) ועוד, ולכן, אופן התקנתן מחייב עבודת תכנון מקדימה וקפדנית בהתאם לגודל השטח אותו נדרשות לכסות המצלמות ובהתאם למטרות השימוש בהן. בשלב זה, חשוב לציין שמערכות טלוויזיה במעגל סגור מותקנות על ידי טכנאי מתח נמוך המתמחה בין היתר בהתקנת מערכות אזעקה, מערכות לגילוי אש, מערכות אינטרקום וסוגי מערכות נוספות שאופן התקנתן נעשה באמצעות מתח נמוך.

כאשר מדברים על התקנת מערכות טמ"ס, מדברים למעשה על 2 סוגי התקנה עיקריים:

  1. התקנה גלויה בה הכבלים והחיבורים השונים מונחים לאורך פני הקיר באופן גלוי
  2. התקנה סמויה בה הכבלים והחיבורים השונים מצויים בתוך תעלות קידוח מוסוות מהעין

מערכות טלוויזיה במעגל סגור

מגלקום מציגה: תכנון והתקנה של מערכות טמ"ס מבוססי AI

אנחנו בחברת מגלקום עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, התקנה והטמעה של מערכות CCTV ברשויות מקומיות, ארגונים וחברות ענק בתחומי התעשייה והמסחר השונים, כאשר פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום זה מבוססים על מערכות טמ"ס מתקדמות מסוגן של מיטב היצרניות בעולם העושות שימוש במערכות אנליטיקה מבוססות AI (בינה מלאכותית).

תחום האנליטיקה מאפשר פענוח ממוקד של המידע הרב המתקבל ממערך המצלמות המרכיבות את המערכת, כאשר בין יתר המודולים המסייעים לצרכי פענוח וניתוח המידע נעשה שימוש במודולים כגון: זיהוי תנועה, התקהלות, זיהוי פנים, זיהוי חפץ עזוב וכדומה, וזאת לצד מודולים מבוססי בינה מלאכותית המסייעת למעשה בחיזוי אירועים צפויים המחייבים התמקדות באובייקט צילומי כזה או אחר בזמן אמת.

בדומה לתחומים נוספים בהם אנו מקדמים פתרונות ושירותים אינטגרטיביים פורצי דרך בתחומם, גם בתחום מערכות ה- טמ"ס, אנו מבססים את הפעילות המקצועית שלנו על יתרונות השירות הבאים:

  • ניסיון רב שנים בתחומי התקשורת, המחשוב ומערכות הביטחון
  • פריסה ארצית ומתן מענה מקיף, מקצועי ומיידי ללקוח
  • פתרונות ייעודיים למגוון רחב של צרכי אבטחה באמצעות מערכות טלוויזיה במעגל סגור

מחויבות לאיכות ומצוינות על פי נהלי ותקני עבודה רלוונטיים

מעבר לכך, אנו משמשים זכייני מיגון בתחום מערכות הטמ"ס במספר הולך וגדל של יישובים ורשויות מקומיות ברחבי ישראל, וביניהן, עיריית הרצליה, פתח תקווה וחיפה. כמו כן, חשוב לנו לציין שכל מערכות ה-טמ"ס בהן אנו עושים שימוש הן מערכות המיוצרות על ידי מיטב היצרניות בתחום, כאשר כל תהליך התכנון, ההתקנה וההטמעה של המערכות נעשה תחת קורת גג מקצועית אחת בחברתנו.

אם גם אתם נדרשים להתקנתן של מערכות טלוויזיה במעגל סגור בסדרי גודל שונים, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר כאן לקבלת שירותי ייעוץ והכוונה ולהיכרות מעמיקה יותר עם הפעילות המקצועית הענפה שלנו בתחום זה.