כחברה מובילה בתחום התקשורת העסקית בישראל, אנחנו בחברת מגלקום, עוסקים ומתמחים בהקמת חדרי שרתים לחברות, ארגונים, עסקים בכל סדר גודל, גופים ממשלתיים וגופים ציבוריים נוספים. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם על תכנון חדרי שרתים ופתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום זה.

מה זה חדר שרתים?

חדר שרתים הידוע גם בשם חוות שרתים הוא למעשה מתקן ייעודי המשמש למטרות אחסון מספר גדול של שרתים שנועדו לבצע מגוון רחב של משימות ממוחשבות שמעבר ליכולותיו הטכניות של שרת יחיד. חדרי שרתים מוקמים בדרך כלל בחברות גדולות, ארגונים וגופים שונים, כאשר כל חדר שרתים מתוכנן כאשכול של מחשבים ו/או כמספר אשכולות בהתאם לצרכי הארגון או החברה.

מה קיים בחדר שרתים?

חדרי שרתים מאובזרים בכל סוגי המערכות והתשתיות הנחוצות לצרכי תפעול תקין ורציף של מערכות המחשוב ומערכות נוספות הנחוצות לצרכי העבודה השוטפת של הארגון, החברה או הגוף הציבורי/עסקי, כאשר בין יתר מערכות הציוד המותקנות בחדרי שרתים תוכלו למצוא: ארונות תקשורת וארונות שרתים באמצעותם מתבצע סנכרון של כל הפונקציות הנדרשות, וזאת לצד שרתים, מתגים, מרכזיית טלפוניה, מתגים, פתרונות אבטחה וסייבר, נתבים ומערכות נוספות המיועדות לצרכי איזון עומסים בשטח החלל המוקצה מלכתחילה לחדר השרתים, כגון: מערכות חשמל האמורות להתמודד עם העוסמים הכבדים של תפקוד המערכות, מערכות מיזוג אוויר המיועדות לצרכי קירור הטמפרטורה בחלל החדר ומערכות לגילוי וכיבוי אש.

הקמת חדרי שרתים – מה חשוב לדעת?

הקמת חדרי שרתים חייבת להיעשות בהתאמה מדויקת לכל אחד מהיבטי התכנון הנלווים לתכנון חדרי שרתים באופן כזה שישרתו את צרכי הלקוחות ובהתאם לכל אחד מהפרמטרים המקצועים הבאים:

  • בקרת טמפרטורת ולחות באמצעות חיישנים ומערכות בקרה סביבתית מדויקת
  • תוכנית זרימת אוויר המסייעת לתפקוד מיטבי של מערכות הציוד המייצרות חום רב בחלל החדר
  • מערכת כיבוי אש הפועלת מתוך תכנון מקדים לכיבוי שריפות במידת הצורך תוך שמירה על מערכות הציוד המותקנות בחדר
  • פתרונות מעשיים לניהול כבלים וזאת לנוכח העומס של כבלי תקשורת המצויים בחדרי שרתים. פתרונות אלו נועדו למנוע תקלות וכשלים בתפקוד המערכות השונות.
  • מקורות חשמל משודרגים שנועדו להבטיח שכלל מערכות הציוד יתפקדו באופן רציף ומיטבי.
  • אבטחת מידע וסייבר – חדרי שרתים חייבים להיות מאובזרים ומסונכרנים למערכות בתחום אבטחת המידע והסייבר וזאת על מנת להגן באופן המיטבי ביותר על כל נתוני המידע המוזרמים מתוך ואל חדרי השרתים
  • אבטחה פיזית שנועדה לספק הגנה היקפית על כלל מערכות הציוד המצויות בחדרי השרתים

מעבר לכל אלו, תכנון של חדרי שרתים חייב להיעשות מתוך מחשבה עתידית בכל הנוגע לאופן גידול הפעילות העסקית של החברה או הארגון, וזאת לצרכי הטמעת מערכות ציוד נוספות בתוך חדר השרתים הקיים לאורך הזמן.

תכנון חדרי שרתים

מגלקום מציגה: פתרונות תכנון והקמה מתקדמים לחדרי שרתים

כחברה מובילת שוק בתחום פתרונות דאטה סנטר בישראל, אנחנו בחברת מגלקום, מובילים את תחום התכנון וההקמה של חדרי שרתים, כאשר בין השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו לצרכי תכנון והקמה של חדרי שרתים תוכלו למצוא:

  • שירותי תכנון פונקציונאליים המיושמים לאחר בדיקה והיכרות מעמיקה עם צרכי הלקוח – באופן זה אנו מציגים בפני הלקוח את כל האלטרנטיביות הנכונות עבורו לצורך הקמת חדרי שרתים, ובתוך כך, אנו דואגים לניצול מיטבי של השטח הנתון לצרכי הקמת חדר השרתים.
  • שירותי תכנון אדריכלי – בנוסף להיותנו קבלן רשום, אנו מעניקים שירותי תכנון אדריכלי על פי דרישות הלקוח ובהתאמה מדויקת לכל מפרטי הבניה הנחוצים לצרכי תכנון והקמה של חדרי שרתים
  • שירותי מיזוג אוויר באמצעות המערכות של חברת Stulz , הנחשתב לחברה המובילה ביותר בעולם בכל הנוגע לייצור מערכות מיזוג אוויר ייעודית לחדרי שרתים
  • ליווי הנדסי מלא לאורך כל שלבי התכנון וההקמה, לרבות תכנון מיטבי של לוחות חשמל ואינסטלציה חשמלית
  • שירותי תמיכה ותחזוקה של חדרי שרתים

בנוסף לשירותים המופיעים לעיל, חשוב לנו לציין שחברתנו היא בעלת התמחות בתכנון מערכות מתח נמוך ובתהליכי תכנון והקמה של מערכות תקשורת נתונים ותקשורת טלפונית.

הדרך הנכונה והמומלצת ביותר להקמת חדרי שרתים

הניסיון עתיר השנים בשילוב היקף הפתרונות המוצעים על ידינו לגבי כל סוגי המערכות הנחוצות לתפעול חדרי שרתים, משלב התכנון וההקמה ועד לתחזוקה השוטפת, הופך אותנו לחברה בעלת הניסיון המוכח והיכולות המקצועיות המוכחות ביותר בישראל לתכנון, הקמה ותחזוקה של חדרי שרתים בסדרי גודל שונים. לאורך השנים, היינו מעורבים במאות פרויקטים במסגרת הקמנו חדרי שרתים, חדרי תקשורת וחדרי מחשבים לחברות ולארגונים המובילים ביותר בישראל. פתרונות השירות המוצעים על ידינו יאפשרו גם לכם לתכנון באופן המיטבי ביותר את חדרי השרתים.

אם גם אתם עומדים לקראת הליכי תכנון והקמה של חדרי שרתים ו/או מעוניינים לשדרג ולייעל את חדרי השרתים הקיימים, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר כאן לצרכי תיאום פגישת ייעוץ מקדימה ולא מחייבת עם צוות המומחים של חברתנו בתחום זה.