בקרות כניסה וגישה למבנים, משרדים, מקומות עבודה וכדומה

בקרת כניסה היא האמצעי היעיל ביותר להסדרת הכניסה והגישה למקומות שונים, ואין זה משנה אם מדובר במבני מגורים, מבני משרדים, מקומות עבודה, בתי עסק או אזורים ספציפיים בתוך שטח הארגון, המפעל וכדומה.

מהי בקרת כניסה?

כאשר מדברים על בקרות כניסה מדברים למעשה על מערכות בקרת כניסה המיועדות לצרכי הסדרת הכניסה למקומות השונים בהם הן מותקנות. מערכות אלו משלבות בין אמצעי חומרה לאמצעי תוכנה מתקדמים והן ניתנות להתאמה מלאה על פי הצרכים השונים אותם ניתן להגדיר מראש לכל מקום בו הן מותקנות. באופן זה, כל מערכת של בקרת כניסה מספקת לכם את האמצעי היעיל ביותר לצרכי שמירה והגנה על מבואות הכניסה, ובתוך כך, המערכת מגבירה את הביטחון האישי של כלל השוהים בשטח המיועד.

אילו מערכות בקרת כניסה קיימות?

מערכות בקרת כניסה הן הגדרה כוללת למגוון רחב של מערכות המאפשרות השגת שליטה ובקרה על כלל הנכנסים במבואות הכניסה של מבנים וחללים כאלו ואחרים. מערכות אלו מסווגות בדרך כלל על פי אופן הפעולה שלהן, כאשר מערכת בקרת כניסה בסיסית היא בדרך מערכת הפועלת באמצעות קודן או באמצעות קוראי קרבה. מערכות בקרת כניסה מתקדמות יותר הן מערכות המאפשרות זיהוי ביומטרי כגון: טביעת אצבע או זיהוי פנים. חשוב לציין שסוג המערכת והמנגנון באמצעותה היא פועלת, נקבע בהתאם לאופי המקום בו היא מותקנת ולדרישות הזיהוי והבקרה. בין יתר הפתרונות המוצעים לכם כיום בתחום בקרות כניסה תוכלו למצוא:

  • קודן המכיל בתוכו לחצנים באמצעותם ניתן ליצור קוד זיהוי חד ערכי
  • קורא קרבה לכרטיסים מגנטיים או תגי קרבה מסוגים שונים כגון צ'יפים, צמידים וכדומה
  • זיהוי ביומטרי כגון טביעת אצבע או זיהוי פנים, לצד פתרונות זיהוי מורכבים יותר כגון זיהוי קולי ו/או זיהוי רשתית העין
  • זיהוי כלי רכב באמצעות זיהוי לוחות רישוי ו/או מדבקות RFID
  • זיהוי באמצעות מערכת סלולארית על פי מספר הטלפון של המורשה כניסה

מהי בקרת כניסה ממוחשבת?

בקרת כניסה ממוחשבת היא למעשה מערכת בקרת כניסה אותה ניתן לחבר למחשב, ובתוך כך, לנטר ולקבל דרך המחשב את כל המידע אודות אירועים שונים הקשורים לבקרת כניסה וגישה בזמן אמת. לצורך כך, יש לקשר בין הבקר המצוי על גבי האמצעים השונים של מערכת בקרת הכניסה בה אתם עושים שימוש לבין מחשב ייעודי עליו מותקנת תוכנה באמצעותה ניתן לקלוט ולאסוף את כל המידע הקיים על הבקר.

באופן זה, ניתן לעקוב בזמן אמת אחר כל כניסה וגישה למקומות בהם מותקנות מערכות בקרת כניסה ולקבל את כל המידע הנדרש לכם בעת התחקות אחר אירועים מסוימים בזמן אמת ו/או בדיעבד לצרכי בירור ותחקור לצורך העניין. כמו כן, חשוב לציין שהתכונות המותקנות על גבי המחשבים הייעודיים מסוגלות להתריע בפני ניסיון כניסה ללא הרשאה וכדומה.

תוכנת שליטה ובקרה

תוכנת שליטה ובקרה מותקנת על גבי המחשב הייעודי במערכת בקרת כניסה ממוחשבת היא למעשה בקרת שליטה ובקרה המאפשרת לכם להשיג שליטה מלאה על כל מוקדי הכניסה גם במקרים בהם הבקרים מותקנים במספר אתרים שונים המרוחקים זה מזה. במקרים אלו, התוכנה יועדת לקלוט ולאגור את המידע המתקבל מכלל האתרים השונים, ובתוך כך, עומדת לרשותכם האפשרות לנהל את כל מערכות בקרות הכניסה במקום אחד. בנקודה זו נבהיר כי ישנם בקרים במערכות הכניסה השונות היכולים למעשה לעבוד גם כאשר המחשב כבוי, כאשר הבקרים ממשיכים לאגור את המידע ולאחר הפעלת המחשב מתבצע סנכרון מלא בין הנתונים שנאגרו על גבי הבקר לבין המחשב.

מגלקום מציגה: כל פתרונות השירות בתחום מערכות בקרת כניסה במקום מקצועי אחד

אצלנו בחברת מגלקום תוכלו להסתייע בניסיון, בידע ובמיומנויות המקצועיות העומדות לרשותנו בתחום מערכות בקרת כניסה וגישה, ולהבטיח לעצמכם את פתרונות השירות המתקדמים ביותר בתחום זה. לרשותנו, ניסיון רב שנים בהליכי תכנון, התקנה, הטמעה והגדרה של כל סוגי מערכות בקרת כניסה, תוך התמחות מעשית בשילוב והתממשקות של מערכות בקרת כניסה עם אמצעי אבטחה נוספים מתקדמים מסוגם.

הידע המקצועי לצד הניסיון המעשי העומד לרשותנו, הפך אותנו לחברה המובילה בישראל בכל הקשור לתכנון, הקמה ותחזוקה של מערכות ביטחון כגון: מערכות בקרות כניסה, מערכות טמ"ס, מערכות כריזה, מערכות גילוי וכיבוש אש, מערכות אנליטיקה מתקדמות, מכ"מים, גדרות מבוקרות, מערכות אזעקה, תוכנות שליטה ובקרה ועוד. כמו כן, חשוב לנו לציין שמאחורינו ניסיון עצום בתהליכי התקנה, הטמעה והגדרה של דלתות בתחום השב"ס (שירות בתי הסוהר) בישראל.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שקט נפשי בכל הנוגע לתפקוד מיטבי של מערכות בקרות כניסה, ובמידה וגם אתם רוצים ליהנות מהפתרונות המתקדמים והמומלצים ביותר בתחום, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולהכיר מקרוב את מעטפת השירות המורחבת המוענקת על ידינו בה תוכלו ליהנות מכל הפתרונות הטובים והאיכותיים ביותר תחת קורת גג אחת.